פרסום בפייסבוק

מערכת הפרסום האישי הטובה בעולם
הפרסום בפייסבוק מגיע לקהל מפולח ומדויק שצריך את המוצרים שלכם
בחרו איזו פעולה ברצונכם הלקוחות יבצעו
שמרו על קשר מתמשך עם הלקוחות
הגדילו את המכירות של העסק

 

למה לבחור בי עבור פרסום בפייסבוק?

ניסיון רב בעשרות קמפיינים בפייסבוק עבור חברות ועסקים מתחומים שונים ובתקציבי פרסום שונים תוך הגדלת המכירות בעשרות אחוזים

בניית קמפיינים מתקדמים ללא הגבלה

פייסבוק מציעה סוגים רבים של קמפיינים

• קמפיין מעורבות לייקים
• קמפיין תנועה לאתר אינטרנט
• קמפיין הודעות מסנג'ר
• קמפיין הודעות ווטסאפ
• קמפיין פיקסל רימרקטינג 
• ועוד

אנחנו מספקים את כל הקמפיינים הנדרשים להצלחת העסק שלכם ללא הגבלה וברמה גבוהה של ביצוע

גישה מלאה לכל מערכות הפרסום

כל מערכות הפרסום נפתחות תחת המשתמש שלכם

אנחנו לא קושרים אתכם למערכת פרסום פרטית ולא בונים את הפרסום שלכם על מערכת שלנו.

כל מערכות הפרסום שאנחנו פותחים ומנהלים עבורכם נפתחות עם יוזר אחד – עם היוזר שלכם ואנחנו מקבלים הרשאה חיצונית.

שיטה זו נותנת לכם שליטה מלאה וגישה מלאה לכל מערכות הפרסום.

אין צורך בהתחייבות לטווח ארוך

אנחנו בונים על היכולת שלנו להצליח אתכם

אנחנו לא מחתימים אף לקוח על התחייבות לטווח ארוך, תעבדו איתנו כל זמן שטוב לכם. אנחנו מאמינים ביכולות שלנו ומאמינים שלא תרצו לעזוב.

פרסום בפייסבוק - חינמי לעומת ממומן

האם פרסום חינמי בדף העסקי יעשה את העבודה? מתי נעדיף פרסום חינמי ומתי פרסום ממומן?

פרסום חינמי בפייסבוק

תפוצה נמוכה טרחתם ופרסמתם פוסט חדש בפייסבוק אבל פעם אחרי פעם אתם מגלים שהתפוצה של פוסטים אלה נמוכה מאוד…
הסיבה לכך היא שפייסבוק מפיצה את הפרסום שלכם לכמות קטנה של עוקבים בדף. בדר"כ לא יותר מ- 5% מהעוקבים בדף יקבלו את הפוסט החדש שלכם, השאר בכלל לא יידעו עליו.

תפוצה של ימים בודדים עברו יומיים וההפצה של הפוסט החדש נעצרת…
כדי שהפרסום החינמי יהיה אפקטיבי אתם צריכים פוסט ויראלי שגורר הרבה שיתופים או לחילופין להעלות הרבה פוסטים ובתדירות גבוהה, נדרשים לפחות 3 פוסטים בשבוע כדי שהעסק יעבוד. כלומר נדרשת השקעה גדולה וזמן יקר שלכם ביצירה אין סופית של פוסטים חדשים.

ללא שליטה על הקהל ומי הם אותם 5% שכן רואים את הפוסטים החינמיים שלכם?
אז זהו שאין לנו שליטה על הקהל אליו מגיע הפרסום החינמי, בדר"כ מדובר באותם עוקבים שעושים לכם לייק קבוע. היתר נבחרים ע"י האלגוריתם של פייסבוק שמחליט למי מהעוקבים להציג את הפוסטים

 

פרסום ממומן בפייסבוק

תפוצה גבוהה הפרסום הממומן עובד ועובד ומגיע לכל הקהל שבחרנו, פוסט יחיד יכול להגיע לעשרות אלפי לקוחות.

פרסום שעובד ימים רבים כל זמן שהקמפיין פעיל הפרסום הממומן ממשיך לעבוד ומגיע לעוד ועוד לקוחות חדשים, פוסט יחיד יכול לפעול מספר שבועות בלי שום בעיה.

• בחירה אישית של הקהל פייסבוק מספקת לנו כלים חזקים להגיע לכל סוג קהל ובכל פילוח שנרצה וברמה מאוד מורכבת של חיתוכים. פייסבוק מאפשרת לנו לדייק ולדייק את הקהל כדי להגיע לקהל שבאמת מתעניין במוצרים שלנו. 

מגוון גדול של קמפיינים פייסבוק מספקת לנו כלי פרסום מאוד חזקים ומגוון גדול של קמפיינים לצרכים שונים ולהעדפות שונות, נוכל לבצע קמפיין לייקים לדף או קמפיין תנועה לאתר, או קמפיין רימרקטינג ללקוחות שביקרו באתר, קמפיין הודעות ווטסאפ ועוד מגוון גדול בהתאם לצרכים שלנו.

אז לסיכום, לפרסום החינמי יש יתרונות רבים אבל הוא מתאים בעיקר לפרסום חברתי, שמירה על קשר עם הלקוחות הקיימים, הודעות אדמיניסטרטיביות, ברכות לחג, מידע מקצועי, סיפורי לקוח וכד' מצד שני הוא דורש השקעה גדולה מאוד של זמן עבודה. לעומת זאת כאשר נרצה להגדיל מכירות, הפרסום הממומן הוא המכונה המתקדמת שאיתה נרצה לעשות את העבודה.