כיצד נקטין את עלות הפרסום GOOGLE ADS?

פרסום בגוגל אדס

כיצד נקטין עלות את עלות הפרסום בגוגל ADS וגם נגדיל מכירות?
אז בנינו קמפיין פרסום במערכת גוגל אדס ונניח שהחלטנו לפרסם בעלות של 100 ₪ ליום,
עברו שלושה ימים ואנחנו עם הוצאה של 300 ₪,
לא נסתכל על המערכת שלושה שבועות ואנחנו כבר עם הוצאה של 2,000 ₪
והמכונה של גוגל לא עוצרת וממשיכה כל יום למצות את כל התקציב היומי.
אבל כמה שיחות קיבלנו מהפרסום הזה?
וכמה שיחות יכולנו לקבל אם הפרסום היה יותר אופטימלי?
ואם נקבל יותר שיחות אולי נוכל להקטין תקציב?
אם נמדוד את הסכומים לאורך כל השנה מדובר בחיסכון פוטנציאלי של עשרות אלפי שקלים בין קמפיין "רגיל" לבין קמפיין שעבר אופטימיזציה טובה.

אז איך מבצעים אופטימיזציה של פרסום במערכת גוגל אדס?
✅ בחירת נכונה של מילות מפתח תבטיח לנו תשלום נמוך יותר עבור כל קליק
✅ שימוש נרחב במילות מפתח שליליות יבטיח לנו שלא נשלם על קליקים לא רלוונטיים
✅ כתיבת מודעות אטרקטיביות וברורות תמשוך קהל יותר רלוונטי
✅ שימוש נכון בהמרות יעזור לנו להבין מה עובד טוב ומה פחות טוב
✅ ביצוע רימרקטינג ייתן לנו קליקים זולים ומאוד אפקטיביים
✅ שימוש נכון בתוספי מודעות יעזור לנו לקבל מודעות בולטות יותר באותו כסף
✅ ביצוע אופטימיזציה מתמדת של הפרסום תמשיך את מגמת השיפור והקטנת העלויות.
מעוניינים בפרסום סופר יעיל? התקשרו 058-7750500